۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85185706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷ مجوز فروش اموال دولتی خراسان‌شمالی صادر شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبر: 85185706
۴۷ مجوز فروش اموال دولتی خراسان‌شمالی صادر شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: تاکنون مجوز فروش ۴۷ مورد از اموال منقول و غیر منقول مازاد دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده است.

محمد رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۰ ملک و طرح نیمه تمام دیگر نیز در استان شناسایی شده که در مرحله صدور مجوز برای فروش یا مولد سازی توسط هیات عالی مولد سازی است.

وی افزود: منابع حاصل از فروش اموال دولتی در تکمیل طرح های نیمه تمام استان صرف می شود که درآمد حاصل از فروش ۲۶ مجوز صادره اموال یاد شده تاکنون ۳۳۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به وصول درآمدهای عمومی در خراسان شمالی افزود: دستگاه های اجرایی در استان مکلف هستند بر اساس قانون بودجه عمل و درآمد پیش بینی را وصول کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی ادامه داد: در چهار ماهه امسال هفت هزار و ۸۰ میلیارد ریال درآمد عمومی در خراسان شمالی وصول شد که این رقم معادل ۳۳ درصد مبلغ مصوب و پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، افزایش ثروت ملی، تحقق اصلاح ساختار بودجه و کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی، افزایش عرضه زمین، ملک، ساختمان در اقتصاد و تعدیل قیمت ها، کاهش دارایی منجمد دولت به نفع پویایی اقتصاد، بهره وری و کارایی بیشتر از دارایی‌های ثابت دولت، افزایش نقدینگی شرکت‌ها و تامین غیر تورمی کسری بودجه و گسترش مالکیت مردم بویژه اقشار کم درآمد از این دارایی ها را بخشی از اهداف مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha