۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85185738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گاز برخی از مناطق همدان به علت تعمیرات قطع می‌شود

همدان- ایرنا- سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی از مناطق شهرستان همدان روز/چهارشنبه/ ۱۱ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، «مجید الهیاری» افزود: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصارالامام، یکن آباد، مهدی آباد و چشمه قصابان قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صداوسیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکان صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در این مدت زمان قطع می شود.

سرپرست شرکت گاز استان همدان درباره گاز رسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون گفت: امسال ۵۹ مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز استان همدان اضافه شده که با این احتساب آنها، در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۹۱ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۷۳۶ ساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش یک هزارو ۶۰۰ نفر ساعت پیش بینی و هدف‌گذاری شده است.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری (۳۱ شهر)، ۹۹.۸ درصد جمعیت روستای (۱۰۴۱ روستا)، ۱۵ شهرک صنعتی، ۹ ناحیه صنعتی و ۱۰۱۴ واحد صنعتی استان همدان از گاز برخوردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha