عزیزی: پس از نیم قرن قهرمان دیویس کاپ شدیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس ایران درباره کسب قهرمانی دیویس کاپ سریلانکا گفت: پس از نیم قرن تیم ملی ایران توانست در مسابقات دیویس‌کاپ صعود کند و این مسئله جای تبریک به جامعه ورزش دارد.

داوود عزیزی پس از کسب قهرمانی ایران در جام دیویس سریلانکا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از نیم قرن تیم ملی دیویس‌کاپ ایران توانست در این مسابقات صعود کند و این مسئله جای تبریک به جامعه ورزش دارد.

وی درخصوص حضور تیم ملی ایران در گروه ۲ جهانی عنوان کرد: گروه بسیار سختی داریم. تیم‌ها در سطح جهانی هستند. بازیکنان تیم‌های حریف در رقابت‌های سطح بالای جهانی شرکت می‌کنند و امیدواریم که با نگاه ویژه وزارت وزرش در هفته آینده بتوانیم مشکل زمین را پس از سال‌ها حل کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به عدم صدور مجوز حضور رشته تنیس در بازی‌های آسیایی گفت: ما از ستاد بازی‌های آسیایی تقاضا داریم که اجازه شرکت در این دوره را به ما بدهند. همه تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کردند، در بازی‌های آسیایی نیز حضور دارند اما تیم ملی ایران که توانست صعود کند، در بازی‌های آسیایی نیست. ما نشان دادیم که شایستگی حمایت و حضور در این دوره رقابت‌ها را داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha