۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85186305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیرهای روستایی سیلزده بخش جلگه چاه‌هاشم دلگان بازگشایی شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمامی مسیرهای ارتباطی روستایی بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان که در سیلاب اخیر بسته شده بود هم اکنون بازگشایی شدند.

عبدالغفور حسینی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز و با تلاش اداره راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی تمامی مسیرهای بسته شده روستایی در بخش جلگه چاه هاشم بازگشایی شدند.

وی افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب ها به سمت تالاب خشکیده جازموریان راه ارتباطی تعدادی از روستاها از جمله روستای چاه دنوک،رگیتی و دموئی بسته شده بود که با تلاش دستگاه‌های امدادی و خدماتی این مسیرها صبح امروز بازگشایی و تردد در این راه‌ها جاری است.

سرپرست فرمانداری دلگان گفت: تاکنون میزان خسارت وارد شده به ساکنان این روستاها اعلام نشده است.

وی عنوان کرد: از ساعات اولیه سیلاب دستگاه های امدادی از جمله هلال احمر و سایر دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در روستا مستقر و پس از بازدید کامل میزان خسارت وارد شده به روستاها اعلام خواهد شد.

حسینی همچنین از تلاش جهت بازگشایی مسیرهای روستایی دهستان هودیان نیز خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا راه‌های روستایی دهزیر و گووس دهستان هودیان تا فردا بازگشایی شود.

به گزارش ایرنا بخش جلگه چاه‌هاشم در ۶۰کیلومتری غرب شهر گلمورتی مرکز شهرستان و درحاشیه خشکیده تالاب هامون جازموریان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha