خاموشی برق در کلانشهر اهواز امسال روند کاهش داشته است

اهواز - ایرنا - معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ شرکت توزیع برق اهواز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده،خاموشی‌های شبکه برق طی چهار ماهه ابتدای سال جاری به میزان ۳۴درصد کاهش داشته است.

سعید آقایی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ این شرکت و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک، با وجود محدودیت‌های ناشی از ناترازی تولید و مصرف، خوشبختانه خاموشی‌های شبکه برق اهواز طی چهار ماهه ابتدای سال جاری به میزان ۳۴ درصد کاهش یافته است.

سعید آقایی افزود: گستردگی شبکه برق، شدت گرما و اختلاف قابل توجه پیک در فصل گرم سال در کلانشهر اهواز، شرایط بهره‌برداری و نگهداری شبکه را بسیار متفاوت کرده و تجربیات ارزنده‌ای در اختیار مجموعه این شرکت قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: طی چهار ماهه ابتدای سال جاری در بخش خاموشی‌های بی‌برنامه به میزان ۵۴ درصد و در بخش خاموشی‌های با برنامه به میزان ۱۴ درصد و در مجموع به میزان ۳۴درصد و در بخش روستایی به میزان ۴۵ درصدکاهش یافته است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اهواز افزود: این روند رو به رشدکه با تلاش و برنامه ریزی همکاران شرکت توزیع برق اهواز در حال انجام است، تا تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ ادامه خواهد داشت.

آقایی ضمن تقدیر از مشارکت و استقبال مشترکین برق اهواز در طرح ملی صرفه جویی در مصرف برق از بستانکاری ۱۱۵هزار مشترک از این طرح خبر داد.

به گزارش ایرنا، طی ۲ ماه اخیر بیش از ۴۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی برق در کلانشهر اهواز صرفه جویی شده است.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha