۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85186421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیده‌بان انقلاب است

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85186421
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیده‌بان انقلاب است

گرگان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیده بان انقلاب است و چتر فعالیت های آن در سال جاری گسترش پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدزمان قربانی روز سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: شورای هماهنگی براساس نیاز جامعه شکل گرفته و پر سابقه‌ترین نهاد جمهوری اسلامی است که در طول سالیان متمادی با تحولات گوناگون در بزنگاه‌های انقلاب حضور داشته و دارد.

وی اظهار داشت: مراسم ها و مناسبت های اجرایی نیاز به طراوت و شادابی داشته که با این رویکرد در سال جدید فعالیت می کنیم.

وی بیان کرد: حضور اقشار مختلف از جمله نوجوانان، بانوان و رسانه نیاز به هیات اندیشه ورز از همان قشر دارد که با این رویکرد تمام برنامه ریزی ها توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان انجام خواهد گرفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیده‌بان انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شورای هماهنگی در مناسبت های مختلف حضور داشته و در این سال ها شاهد آن در مراسم های ملی و مذهبی بودیم.

وی افزود: هماهنگی بین دستگاه ها در عرصه میدان مشکلات را برطرف کرده و نقش کلیدی و مهمی دارد.

وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات در عرصه نقش آفرینی مردم در مناسبت های مختلف دارد.

حجت الاسلام قربانی افزود: با توجه به اینکه حجم زیاد شبهات همانند بمباران روی سر مردم ریخته می شود با حمایت و برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم هایی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته به جهانیان مقبولیت و سرمایه اجتماعی ایران را نشان دادیم و این پیام به دنیا مخابره شد.

وی اظهار داشت: طراحی مراسم ها و مناسبت های مختلف نیاز به بازسازی و فضا سازی های مناسب دارد که در راهپیمایی جشن روز غدیر با این رویکرد فعالیت ها انجام شد.

انعکاس تاریخ مرهون تلاش خبرنگاران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که خبر و خبرنگار جایگاه مهمی در تاریخ دارند، گفت: نقل اتفاقات در تاریخ مرهون تلاش های خبرنگاران بوده و نقل لحظه به لحظه تمام وقایع کربلا را خبرنگاران آن روز رقم زده و نقش بی بدیل، کلیدی و مهم خبرو خبرنگار قابل توجه است.

وی اظهار داشت: وقایع هشت سال دفاع مقدس و ثبت تمام آن روزها توسط رسانه ها به نسل امروز منتقل می شود.

وی بیان کرد: اهمیت خبر، رسانه و خبرنگار قابل تبیین بوده و نشانگر تقوای انسانهاست که در مسیر انقلاب اسلامی اتفاقات را ثبت و گزارش می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انتشار اخبار به نیت گره گشایی از مشکلات مردم همانند نوری بوده که این نور انعکاس پیدا می کند؛ حضرت زینب (س) رسانه ای در واقعه کربلا بودند که نورانیت نور آن اخبار به نسل امروز رسیده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha