راهپیمایی‌های مردم اعتبار و بنیه دفاعی بین‌المللی جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند

شیراز - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی‌های پرشور ملت ابزار نرمی است که به عنوان پشتوانه‌ای مردمی، اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران و بنیه دفاعی آن را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شورای تبلیغات اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: دفع تهدیدات دشمن و ناامیدی او از دیگر آثار برپایی مراسم و راهپیمایی در مناسبت‌های ملی، سیاسی، انقلابی و مذهبی است.

وی افزود: تقویت وفاق ملی، ایجاد وحدت کلمه و ثبات در جامعه، تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه و افزایش آگاهی مردم در خلال سخنرانی‌ها از دستاوردهای برپایی باشکوه مراسم ملی، مذهبی و سیاسی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: مطالبات مردمی ملت ایران در خلال همین رویدادها مطرح می‌شود چنانکه بخش زیادی از بیانیه‌های پایانی مراسم حاوی درخواست‌های مردم است.

ملک مکان بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه وصل مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این شورا علاوه بر تبیین شاخص‌های انقلابی و ولایی، به دشمن شناسی و معرفی دستاوردها به به مردم می‌پردازد و در رویکرد جدید خود برای معرفی دستاوردهای نظام به مردم که دشمن سعی در پوشاندن آن دارد، تلاش می‌کند.

ملک مکان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت‌های ملی، سیاسی، مذهبی و انقلابی ایران را جنبه‌ای فرامرزی و بین‌المللی می‌بخشد، به طوری که امروز بسیاری از راهپیمایی‌های دیگر ملل نیز با الگوبرداری از ایران اسلامی برگزار می‌شود.

تازگی بخشیدن به برگزاری مراسم‌ها، رویکردهای جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهارکرد: این شورا با عضویت ۲۰ دستگاه مختلف، به سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی، سیاسی، انقلابی و مذهبی می‌پردازد و بستر مناسبی برای بزرگداشت شعایر و ایام الله و تعمیق باورها، ارزش‌ها و فرهنگ انقلابی است.

وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن این مناسبت‌ها، اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی و ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و تشکل‌های مردمی از دیگر اهدافی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنبال می‌کند.

ملک مکان عنوان کرد: طراوت و تازگی بخشیدن به برپایی مناسبت‌های ملی و مذهبی از رویکردهای جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و در این مسیر برپایی این مناسبت‌ها به جوانان سپرده می‌شود.

راهپیمایی‌های مردم اعتبار و بنیه دفاعی بین‌المللی جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند

خبرنگاران حلقه وصل مردم و نظام هستند

رییس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی در آستانه ۱۷ مردادماه ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار گفت: این قشر حلقه اتصال مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستند چرا که از سویی خواسته‌های مردم را به آنها منتقل و تا رسیدن به سرانجام مطلوب پیگیری می‌کند و از سویی در انعکاس دستاوردهای نظام به مردم فعال است.

ملک مکان بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در دشمن شناسی به مردم کمک کنند و دشمن را بدون "بزک کردن" به آنها معرفی کنند.

وی عنوان کرد: روز جمهوری اسلامی، یوم الله ۱۵ خردادماه، سالروز شهادت رجایی، باهنر و یاران انقلاب، روز قدس، هفته مقام زن و روز مادر، جشن‌های نیمه شعبان و هفته ولایت و دهه فجر برخی از مناسبت‌هایی است که از سوی شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha