ظرفیت‌های قانونی مالی برای شکوفایی ورزش کردستان مورد استفاده قرار گیرد

سنندج-ایرنا- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: زمینه شکوفایی ورزش استان را با استفاده از ظرفیت های قانونی بوجود آمده در قالب ماده ۲۷ قانون الحاق و آئین نامه مولد سازی اماکن دولتی می توان فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز سه شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج اظهار کرد : بهره گیری از ظرفیت قانونی ایجاد شده در قالب آئین نامه مولد سازی اماکن دولتی می تواند علاوه بر تسریع در تکمیل و اتمام پروژه‌های ناتمام در حوزه ورزش و جوانان، در حفظ و نگهداشت اماکن ورزشی استان هم با ایجاد درآمد زایی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی این مجموعه ورزشی، بیان کرد: زیربناهای ورزشی استان بنا بر دلایل مختلف از جمله عدم ایجاد بهره گیری از ظرفیت های قانونی در مشارکت بخش غیردولتی و از همه مهمتر عملکرد نامناسب در نگهداری از اماکن ورزشی دچار چالش های جدی و مشکلات فراوانی است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: می طلبد مسئولان این اداره کل با چاره اندیشی و ایجاد ساز و کارهای لازم و قانونی در اصلاح روند کنونی در راستای نگهداری مناسب اماکن و فضاهای ورزشی گام بردارند.

محمدی استفاده از پیشکسوتان و متخصصان حوزه ورزش استان در اداره هیات ها و اماکن ورزشی را یکی دیگر از راهکارهای کمک به توسعه ورزش استان برشمرد و افزود: با توجه به بهره‌مندی استان از پیشکسوتان مطرح و نام آور در رشته‌های مختلف، نیاز است امور هیات های ورزشی به افراد دلسوز و صاحب نظر واگذار شود.

وی استفاده از ظرفیت های قانونی بوجود آمده در قالب ماده ۲۷ قانون الحاق و آئین نامه مولد سازی اماکن دولتی را فرصتی مناسب برای تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و ایجاد ساز و کار لازم در راستای درآمدزایی هیئت های ورزشی خواند و یادآور شد: استفاده از این ظرفیت های قانونی بوجود آمده با تاکید بر رعایت کامل قوانین و دستورالعمل ها می تواند زمینه های رشد و شکوفایی ورزش استان را فراهم کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha