۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 5302
کد خبر: 85186560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب هیات رئیسه شورای شهر قم مشخص شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85186560
ترکیب هیات رئیسه شورای شهر قم مشخص شد

قم- ایرنا- انتخابات هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی قم در دور ششم، امروز(سه شنبه) با حضور هر ۱۳ عضو شورای این شهر برگزار شد و محسن محرری به ریاست ابقاء شد و محمود مسگری که پیش تر به عنوان نایب رئیس بود جای خود را به حسن طلایی داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس قانون، ۱۳ مرداد ماه سال جاری آخرین روز از فعالیت سال دوم ششمین دوره شوراها است و باید هیات رییسه جدید تا آن زمان مشخص می شد اما این انتخابات در روز سه شنبه هفته پیش به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی این جلسه برگزار نشد.

بر همین اساس تصمیم بر این شد تا انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه نهم مرداد برگزار شود که این جلسه نیز به دلیل عدم حضور ۶ نفر از اعضا مجدد لغو شد.

در نهایت انتخابات هیات رئیسه جدید سال سوم شورای اسلامی قم، امروز در نود و ششمین جلسه شورا با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و هر ۱۳ عضو شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

در این جلسه رئیس، نایب رئیس، منشی اول و دوم و سخنگوی شورای اسلامی این شهر با رای اعضا انتخاب و معرفی شدند.

در جلسه انتخابات، پس از رای‌گیری با هفت رای، محسن محرری برای دومین بار به عنوان رئیس شورای اسلامی این شهر انتخاب و معرفی شد.

حسن طلایی نیز با هفت رای به عنوان نایب رئیس شورای شهر قم و نرجس نیازمند نیز با همان تعداد رای اعضای شورا به عنوان منشی اول شورای اسلامی قم انتخاب شدند.

منشی دوم شورای ششم در سال سوم فعالیت شورای اسلامی قم نیز ماشالله سعادتمند شد و روح الله امراللهی نیز با هفت رای موافق به عنوان سخنگوی شورا انتخاب گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha