۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85186595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امروز اتاق فکر دشمن در حال برنامه‌ریزی علیه مردم ما است

رشت – ایرنا - معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: امروز اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی علیه مردم ماست و اجتماع مردمی محرم در استان‌های مختلف نقشه‌های دشمن را برهم زد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گیلان در رشت افزود: اجتماع بی‌نظیر مردم در شهرها و استان‌های مختلف به عشق امام حسین (ع) فرصتی است که درهیچ نقطه عالم نیست؛ برای حکومت‌های غیر، تعریف شده نیست که درک کنند این مردم، چگونه بدون دعوت و تنها برای پشتیبانی از اعتقاداتشان این اجتماعات را شکل می دهند.
وی اظهار کرد: آنان که در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند حتی نماز شب می خواندند و صبح در برابر ایشان قرار می گرفتند؛ امروز تاریخ تکرار می شود و اگر جامعه ما بصیرت داشته باشد از آسیب دور خواهیم ماند و شاخص بصیرت، امروز برای ما دنباله‌روی از رهبر معظم انقلاب است و این گونه به ما و نظام ما آسیب نمی رسد.
معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم امروز همه قوا از جمله قوه قضائیه با اقتدار کامل برای اجرای عدالت و احقاق حق آمادگی دارد و برنامه‌های مدون برای این موضوع ارائه کرده و در حال اجراست.
حجت الاسلام والمسلمین مصدق اظهار کرد: امروز جوانان ما باید بدانند در دهه ۶۰ از طرف برخی از این گروهک‌ها چه ظلمی به بچه های مردم روا داشته شد.

وی عنوان کرد: جوانان و نسل کنونی ما آن ایام را درک نکرده و نمی دانند اما امروز قوه قضائیه بصورت جدی تحقیق می کند و متولیان گروهک‌هایی را که دهه ۶۰ رزمندگان ما را، زمانی که از جبهه برمی گشتند، ترور می کردند را تعقیب می کند.
وی اظهار کرد: آیا امروز اینها نباید تعقیب شوند؟ جوانان ما باید بدانند که این گروهک‌ها که امروز زیر سایه برخی از کشورها زندگی می کنند حتما مضمحل خواهند شد وجمهوری اسلامی ایران تعقیب اینها را در برنامه دارد و حتما آنها را تعقیب می کنیم اینها باید پاسخ دهند که چرا و به چه جرمی فرزندان این ملت را ترور کردند؟
معاون اول قوه قضائیه گفت: الحمدالله امروز نظام قضایی ما مقتدرانه برای این عده پرونده تشکیل داده است و پیگیری می کند و حتما به پشتیبانی شما مردم به نتیجه خواهد رسید اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد آنست که امروز دشمنان می خواهند بین مردم و مسئولان و همچنین بین مسئولان باهم اختلاف بیاندازند؛ باید هوشیار بود زیرا ما برنامه‌های مهمی چون انتخابات پیش رو داریم که تا کنون همه انتخابات در این کشور به نحو احسن برگزار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مصدق هشدار داد: دشمن در این زمینه فکر، برنامه ریزی و رصد می کنند؛ مبادا در زمین آنها بازی کنید؛ بلکه باید هدایت‌گر، متبحر، کارشناس و بدون افراط و تفریط درهمه زمینه‌ها گوش به فرمان رهبری باشیم.
وی در این جلسه حجت الاسلام خلیلی را که رئیس پیشین دادگستری گیلان بود و اینک در سمت رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شده است مدیری توانمند و ارزشمند خواند و از تلاش های صادقانه و مجاهدانه وی تجلیل کرد و برای حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سمت جدید رییس کل دادگستری گیلان با بیان که عمر را برای عدالت و احقاق حق صرف کرده اند آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha