۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85186650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: تکمیل طرح های ورزشی خدمت ماندگار دولت است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی دولت مردمی، خدمت ماندگار به جامعه ورزش دوست است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در حاشیه بازگشایی استخر شنا گلها به خبرنگار ایرنا افزود: دولت سیزدهم در این مدت طرح های نیمه تمام ورزشی را در سطح گسترده تکمیل و برای استفاده عموم ورزشکاران در اختیار قرار داده است.

وی اضافه کرد: این سیاست نیز در سطح ورزش استان همدان اجرایی شده و در ماه های اخیر شاهد بهره برداری و افتتاح طرح های مختلف ورزشی بوده ایم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: احیا و بازگشت فضای های ورزشی نیمه تمام به چرخه فعالیت در ماه های گذشته روند بسیار مطلوبی داشته و خدمت بزرگی به جامعه ورزش شده است.

استاندار همدان با اشاره به حمایت همه جانبه مدیریت استان از رشته های قهرمانی و مدال آور گفت: ورزش هایی نظیر قایقرانی که دارای جایگاه مطلوب در مدال آوری است، برای ما از اهمیت ویژه برخوردار بوده و حمایت لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته ورزش استان همدان روند روبه رشدی داشته است، ادامه داد: این موفقیت مرهون تلاش و برنامه ریزی مدیریت ورزش و هیات های ورزشی استان در عرصه های همگانی و قهرمانی است.

قاسمی فرزاد با قدردانی از بازگشایی استخر گلهای همدان افزود: این استخر سال ۹۸ به بهره برداری رسید اما انشعابات آن متصل نشد تا اینکه با پیگیری اداره ورزش و جوانان همدان و نیز مشارکت سازمان همیاری و شهرداری ها، نواقص رفع و بهره برداری از آن انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha