۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85186699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری ۲ برادر منجر به قتل میانجی در خرمدره زنجان شد

زنجان – ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: درگیری ۲ برادر در شهرستان خرمدره منجر به مرگ میانجیگر شد که دوست صمیمی قاتل بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی آدینه لو روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام شد و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را تایید کرد.
وی اظهار داشت: در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضایی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت.
سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی با ۲ نفر دیگر بودند، گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این ۲ به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار گرفته که نهایتا به جهت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات قاتل، بیان داشت: برابر اظهارات قاتل، قتل در حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی صورت گرفته است.
سرهنگ آدینه لو با اشاره به مولفه های تاب آوری و آستانه تحمل بالا در کنترل خشم و پرخاشگری توصیه کرد: والدین نسبت به کنترل رفتار جوانان و نوجوانان اقدام همیشگی داشته و نسبت به مراودات فرزندان خود با افراد ناباب حساس باشند.

کشف بیش از ۸۵ تن گندم قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان در پی توقیف هفت دستگاه خودروی کامیون از کشف ۸۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گندم فاقد مجوز در شهرستان ایجرود خبر داد.
سردار محمد طراقیه افزود: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و به منظور جلوگیری از خروج غیر مجاز گندم از کشور، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی، حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری و گشت زنی هدفمند در مسیرهای شهرستان ایجرود به هفت دستگاه خودرو کامیون مشکوک شدند و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون ها، مقدار ۸۵ تن و ۸۰۰ کیلوگرم گندم فاقد مجوز اداره جهاد کشاورزی و سازمان غله، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: گندم های مکشوفه جهت تخلیه به سیلوی مرکزی نگهداری گندم شهرستان ایجرود انتقال داده شد.

انهدام باند سارقان ای سی یو با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری سارقان "ای سی یو" خودرو توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد و گفت: با انهدام این باند بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در استانهای زنجان ،اردبیل، قزوین و همدان کشف شد.
سردار محمد طراقیه افزود: پس از وقوع چندین مورد سرقت "ای سی یو" خودرو در زنجان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان هویت ۲ نفر سارق و یک نفر مالخر محرز شد که طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی این سه نفر در استان البرز دستگیر و به پلیس آگاهی استان زنجان انتقال داده شدند.
سردار طراقیه تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر جرمی بودند در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از ۱۰۰ فقره سرقت "ای سی یو" خودروها از استانهای زنجان، اردبیل، قزوین و همدان اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این سه نفر تعدادی دستگاه ای سی یوی مسروقه کشف شد و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha