عوامل نزاع در بیمارستان "سلسله" دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی سلسله گفت: سه عامل نزاع و درگیری در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد بوستان افروز" روز سه شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر الشتر (مرکز شهرستان سلسله) بلافاصله ماموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: به محض ورود ماموران، ملاحظه شد چند نفر با چماق و چاقو با همدیگر درگیر شده بودند که ماموران به منظور جلوگیری از صدمات جانی به افراد حاضر در محل، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با هدف متفرق کردن حاضران، اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

فرمانده انتظامی سلسله عنوان کرد: عوامل درگیری، پس از حضور مقتدرانه پلیس اقدام به فرار کردند که با تلاش های صورت گرفته سه نفر از طرفین شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ بوستان افروز ضمن هشدار به مخلان امنیت و آسایش مردم تصریح کرد: برخورد پلیس با افراد هنجارشکن برابر قانون، قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود و دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای آنان درنظر خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha