معاون استاندار یزد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید به تعیین راهبردها تبدیل شود

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدگفت: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید به تعیین راهبردها تبدیل شود و نباید این جلسات فقط به اطلاع رسانی مبدل شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاعرسانی استان افزود: مدیران استان باید رسانه ای باشند و همه به حوزه اطلاع رسانی در استان باید کمک کنند.

وی اظهار کرد: برای رصد فضای مجازی استان باید یک کمیته مشخص شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید حمایت مالی طرح ها داشته باشد.

عزیزی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: در این دوره با اصلاحاتی که در قانون انتخابات انجام شده، از ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد:پیش ثبت نام باید توسط نامزدها صورت گیرد، نیاز است تمامی نامزدها در این مرحله ثبت نام کنند.

عزیزی افزود: از فرصت ماه محرم برای مشارکت در انتخابات و ثبت نام نامزدهای انتخاباتی استفاده شود و همچنین در این زمینه باید توان روابط عمومی هم حداکثر بهره را باید گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این زمینه باید تبلیغات شهری و محیطی از سوی شهرداری ها انجام گیرد ، همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است.

عزیزی تصریح کرد: چهار موضوع مورد تاکید رهبری در انتخابات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به شورای اطلاع رسانی دارد گفت: باید با انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت از اخبار جعلی و کذب جلوگیری کرد.

احسان عابدی ضمن تاکید بر تقویت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان افزود: فضای رسانه ای استان بصورت منظم رصد می شود اما خیلی از مدیران استان به این موضوع واقف نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha