۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85187402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ کیلومتر جاده ارتباطی تویسرکان بهسازی و آسفالت شد

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری تویسرکان گفت: ۲۰ کیلومتر از جاده های ارتباطی این شهرستان از ابتدای سال جاری آسفالت و بهسازی شده است.

حمید ملک نیا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری با سه قرار داد روکش اسفالت محور تویسرکان - کنگاور و محور فرسفج - خیراباد و قرار داد با کارخانه اسفالت برای اجرای آسفالت رگلاژی (درزگیری و لکه گیری) اقدامات راهداری آغاز شد و امروز به ۲۰ کیلومتر رسید.

وی ادامه داد: راهداری تویسرکان حتی در تعطیلات آخر هفته هم مشغول خدمت رسانی بود و در راستای بهبود وضعیت رویه راههای شهرستان برای محور جوکار- تویسرکان ؛فرسفج -کارخانه و تکمیل روکش فرسفج- خیراباد نیز برنامه ریزی لازم‌ را انجام داده است.

او یادآور شد: اقدامات لازم را برای جذب اعتبارات انجام شده و در سال جاری این روند ادامه خواهد داشت.

مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تویسرکان و در بودجه سال ۱۴۰۲ برای این شهرستان اختصاص یافت که به گفته فرماندار شهرستان بهسازی و آسفالت جاده های ارتباطی به ویژه در روستاها از اولویت های مهم در توزیع اعتبارات امسال است.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha