۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85187438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی از مرغ فروشیهای مشهد  قیمت مصوب این محصول را رعایت نمی کنند

مشهد-ایرنا- بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از سطح شهر مشهد حاکی است تعدادی از واحدهای صنفی به ویژه در کلونی های صنفی تعدی از قیمت مصوب گوشت مرغ گرم را علنی کرده اند.

خبرنگار ایرنا روز چهارشنبه با حضور در خیابانهای استقلال، گاز و دستغیب وضعیت عرضه گوشت مرغ و رعایت قیمت مصوب آن از سوی واحدهای صنفی را بررسی کرد.

بنا بر این گزارش برخی از مرغ فروشیهای این خیابانها که پیش از این گاه تابلو قیمت ۷۳۰ هزار ریال را برای هر کیلو گوشت مرغ گرم در نظر گرفته بودند و به نوعی آن را رعایت می کردند حال با قرار دادن تابلوهای حاوی قیمت ۸۰۰ هزار ریال برای هر کیلو گوشت مرغ گرم، سرپیچی از قانون را علنی کرده بودند.

ابوالفضل چمندی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به همراه معاون فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی مشهد و مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و برخی دیگر از مسئولان نیز از محلهای عرضه گوشت مرغ در سطح بازار مشهد بازدید میدانی کرده و صنوف را به رعایت قیمت مصوب ملزم کردند.

برخی از مرغ فروشیهای مشهد  قیمت مصوب این محصول را رعایت نمی کنند

محسن صیادی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: قیمت مصوب هر کیلو گوشت مرغ همچنان ۷۳۰ هزار ریال است و هیچ تغییری در قیمت مصوب صورت نگرفته است.

وی آمار تخلفات عرضه گوشت مرغ از ابتدای امسال تا هفت مرداد ماه را شامل ۶۴۰ مورد بازرسی از سطح عرضه و تنظیم ۱۳۶ فقره فرم بازرسی به مبلغ بیش از ۱۱ میلیارد ریال ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha