۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85187560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده چالوس به آزادراه تهران - شمال یکطرفه‌ شد

پردیس - ایرنا - جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی از ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه یازدهم مرداد مسیر جنوب به شمال محور چالوس به آزادراه تهران - شمال یکطرفه شده‌است.

سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت ترافیک در محورهای خروجی استان تهران منتهی به استانهای شمالی کشور بسیار سنگین است.

وی افزود: با توجه به اعلام دولت برای تعطیلات ۲ روزه از روز گذشته شاهد ترافیک بسیار سنگین در جاده های خروجی تهران به طرف استانهای شمالی کشور هستیم.

جانشین پلیس راه راهور فراجا درباره وضعیت ترافیک جاده های منتهی به استانهای شمالی خاطرنشان کرد: در جاده های هراز، فیروزکوه، چالوس، آزاد راه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت ترفیک فوق سنگین است.

محبی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین خروجی های استان تهران بلافاصله تدابیر لازم در دستور کار پلیس قرار گرفت و محدودیت های لازم برای روان شدن ترافیک در برخی از مسیرها اعمال شد.

این مسئول اعلام کرد: از ساعت ۱۸روز گذشته تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس از جنوب به شمال یکطرفه شد.

جانشین پلیس راه راهور فراجا درباره وضعیت ترافیک محورهای هراز و فیروز کوه یادآور شد: دراین مسیرها ترافیک پر حجم است و محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی اعمال می شود.

محبی گفت: با توجه به وضعیت ترافیک فوق سنگین جاده ها به هموطنان توصیه می شود که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با پرهیز از سرعت وسبقت غیر مجاز و رعایت فاصله اصولی با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha