استاندار فارس: به دنبال فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی هستیم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به دیدار حضوری با تعدادی از مردم آباده، یکی از دغدغه‌های اصلی مطرح شده در این دیدارها را بحث اشتغال فرزندان مطرح کرد و گفت: بر همین اساس به دنبال این هستیم تا با همکاری صنایع استان و شرکت شهرک‌های صنعتی زمینه اشتغال جوانان را در حوزه‌های تولیدی فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه روز چهارشنبه در جریان سفر به آباده و پس از دیدار با مردم این شهرستان افزود: وظیفه داریم که به سهم خودمان و در حد توان و اختیارات در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی ادامه داد: همه مدیران وظیفه دارند که بخشی از وقت و زمان خود را به ملاقات حضوری با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنها اختصاص دهند و با جدیت در جهت پاسخ به آن مطالبات بکوشند.

استاندار فارس گفت: در ملاقات عمومی امروز توانستیم پذیرای ۴۰ نفر از شهروندان شهرستان آباده باشیم که بیشترین درخواست مطرح شده از جانب آنها پس از تقاضای تسهیلات بانکی، اشتغال بود.

بازدید سرزده از کارخانه سیمان آباده

استاندار فارس در پایان سفر شهرستانی خود به آباده به دنبال دریافت گزارشی از وجود مشکلاتی در پرداخت حقوق و مزایای کارگران کارخانه سیمان آباده برای بررسی موضوع به شکل سرزده از این مجموعه بازدید کرد.

ایمانیه در پایان این بازدید گفت: گزارش‌هایی به بنده در این زمینه رسید که ترجیح دادم از نزدیک با کارگران کارخانه دیدار کنیم و اصل موضوع را از زبان خودشان بشنوم که مشخص شد موارد مطرح شده صحت دارد و مشکلاتی در پرداخت حقوق آنها وجود دارد.

وی از مدیران کارخانه سیمان آباده خواست که ضمن آسیب‌شناسی مسایل و مشکلات موجود، با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق سایر مجموعه‌های مشابه، در جهت حل مشکلات کارگران گام بردارند.

استاندار فارس گفت: مشکلاتی که امروز کارگران کارخانه سیمان آباده با آن مواجه هستند ریشه‌ای نیستند چرا که اگر بود سایر کارخانه‌های سیمان استان نیز باید همین مشکل را داشته باشند، لذا باید به شکل دقیق بررسی شود که علت چیست و برای حل آن تدبیری اندیشید.

آباده در ۲۷۱ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha