۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85187938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار گروه ارزیاب نهاد ریاست‌جمهوری در دهلران حضور دارند

ایلام - ایرن‍ا - فرماندار ویژه دهلران گفت: گروه‌های مختلفی از نهاد ریاست‌جمهوری در آستانه سفر دور دوم آیت الله رئیسی به استان ایلام از پروژه‌های این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز چهارشنبه در نشست ستاد سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اظهار داشت: حداقل چهار گروه از نهاد ریاست جمهوری به شهرستان سفر و از پروژه‌های مهم به ویژه پتروشیمی، کارخانه سیمان و راه‌های مواصلاتی شهرستان بازدید و به صورت میدانی مشکلات آنها را بررسی و احصا کرده‌اند.

وی با تقدیر از توجه استاندار ایلام به مردم شهرستان افزود: با توجه به اهمیت حضور رییس‌جمهور در استان بر روی دغدغه ویژه تکمیل پتروشیمی و مشکلات کارخانه سیمان دهلران متمرکز شدیم و آنها را به مرکز استان منتقل کرده‌ایم تا در این سفر به طور ویژه مورد ارزیابی قرار گیرند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تکمیل پتروشیمی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم و مسوولان شهرستان است، چرا که در اشتغال مردم منطقه نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند و مشکلاتی برای این مجموعه و تعدادی از نیروهای آن به وجود آمده که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد، حل آنها در جریان است.

صادقی یادآور شد: مشکلات این پروژه‌ها با حضور میدانی نمایندگان نهاد ریاست جمهوری بصورت ویژه مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: چهار گروه از نهاد ریاست‌جمهوری در آستانه سفر دکتر رییسی از این پروژه‌ها بازدید میدانی کرده‌اند و راهکارهای حل و فصل مشکلات پتروشیمی ، کارخانه سیمان دهلران و راه‌های شهرستان بررسی شده و امیدواریم موانع پیشرو در این سفر مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha