فعالیت فروشگاه‌های غذایی مازندران در روزهای تعطیل/ تداوم رصد بهداشتی از واحدهای صنفی

ساری - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: در تعطیلات چند روز اخیر با هدف حفظ و ثبات امنیت غذایی مازندرانی‌ها و مسافران بازار تعطیل نبوده و به شدت نظارت بهداشتی می‌شود

حمزه آقاپور کاظمی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران مازندران در ساری در جمع خبرنگاران بیان داشت: بنا به دستور استاندار مازندران در ستاد مدیریت بحران که به منظور تعطیلات چند روز اخیر شکل گرفته بود بر ثبات امنیت غذایی مازندرانی ها و مسافران تاکید شد.

وی گفت: موج زیادی از مسافران به مازندران سفر کرده‌اند که تلاش شد با اتخاذ تمهیدات لازم امنیت غذایی آنها مد نظر باشد.

این مقام مسوول ادامه داد: اداره کل دامپزشکی مازندران با تشکیل گروه های ثابت و سیار فرایند خدمت رسانی در حوزه مرتبط امنیت غذایی را کنترل می‌کند. آقاپور کاظمی گفت : نظارت بر فرآورده‌های خام دامی نگهداری، عرضه، توزیع، سردخانه و قطعه بندی آن از یک طرف و نظارت بر اصناف و فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌ها بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف دیگر از سوی اداره کل دامپزشکی مازندران نظارت می شود.

فعالیت فروشگاه‌های غذایی مازندران در روزهای تعطیل/ تداوم رصد بهداشتی از واحدهای صنفی

آقاپور کاظمی تصریح کرد: مازندرانی‌ها و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را در سامانه ۱۵۱۲ مطرح کنند تا بازرسان در کوتاه ترین زمان آن را رسیدگی کنند.

به گزارش ایرنا، با توجه به پیش بینی در پیش بودن گرمای بی سابقه هوا در روزهای آینده و به منظور حفظ سلامت شهروندان، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha