۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85188075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز در فاروج خراسان‌شمالی جمع‌آوری شد

بجنورد- ایرنا- مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان فاروج گفت: ۴۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان شناسایی و جمع‌آوری شد.

مصطفی عرب عامری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب یکی از چالش‌های اساسی این امور برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌ به مشترکان است بنابراین طرح پیمایش خانه به خانه برای جمع آوری انشعاب های آب غیرمجاز از ابتدای امسال در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بر این اساس ۶۰ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و از این تعداد؛ ۴۰ فقره انشعاب قطع و جمع آوری و ۲۰ فقره نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج ادامه داد: استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب به اشخاص حقیقی یا حقوقی‌ اطلاق می‌شود که بدون داشتن انشعاب مجاز و قانونی به مصرف آب از تاسیسات آبرسانی اقدام می‌کنند و یا با داشتن انشعاب، مصرفی مغایر با مقررات دارند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز، کمبود آب ناشی از مصرف بی رویه انشعابات غیرمجاز جبران و آب آشامیدنی پایدار برای تمام شهروندان تامین می شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان فاروج با اشاره به استمرار اجرای این طرح گفت: همزمان با اصلاح شبکه توزیع آب در روستاها، انشعابات غیرمجاز در اتصالات قدیمی نیز شناسایی و از مدار خارج می شود.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha