۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85188130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد کامیون و اتوبوس در خراسان جنوبی ۹ مصدوم داشت
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس در محور نهبندان - بیرجند ۹ نفر مصدوم و از این تعداد چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدامیر کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شب گذشته در پی برخورد کامیون حامل بار تخم مرغ با اتوبوس حامل ۲۵ مسافر که از زابل به مقصد مشهد در حرکت بود، کیلومتر ۳۵ محور نهبندان - بیرجند روی داد.

وی بیان کرد: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که از این تعداد چهار نفر برای بستری به بیمارستان اعزام و بقیه به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: حال عمومی مصدومان بستری خوب گزارش شده است.

وی علت این تصادف را تجاوز به چپ راننده کامیون اعلام کرد و افزود: رانندگان وسایل نقلیه باید همواره به ویژه در زمان تعطیلات و افزایش ترددها، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: ساعت ۲۳ و ۴۷ دقیقه دیشب در کیلومتر ۴۰ محور نهبندان - بیرجند، تصادف اتوبوس با تریلی و کامیونت به اورژانس نهبندان گزارش شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، علیرضا عباسی روز پنجشنبه افزود: در مجموع تعداد ۱۵ مصدوم به بیمارستان نهبندان منتقل شدند که ۱۲ نفر آنها پس از انجام اقدامات درمانی ترخیص و سه نفر برای ادامه درمان به بیرجند انتقال یافتند.

وی بیان کرد: رانندگی در شب با حوادث بیشتری همراه است و باید در ساعات تاریکی شب با احتیاط بیشتر رانندگی کرد تا از بروز حوادث پیشگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha