۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85188172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۹ انبار ضایعاتی غیرمجاز در مشهد مهر و موم شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85188172
۳۹ انبار ضایعاتی غیرمجاز در مشهد مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی گفت: ٣٩ انبار ضایعاتی متخلف و غیرمجاز توسط ماموران کلانتری «سپاد» این کلانشهر شناسایی و مهر و موم شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح امنیت محله محور با محوریت شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه و با هدف کاهش سرقت ها و ساماندهی ضایعاتی های متخلف به مدت ۱۰ روز در محدوده منطقه «اسماعیل آباد، خیابان شهید طرحچی و خیابان کشاورز» اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح ۳۹ انبار ضایعاتی که به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند و اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه و برخی نیز اقدام به توزیع مواد در بین سارقان معتاد می کردند، شناسایی و پس از کسب مجوزهای قضایی مهر و موم شدند.

فرمانده انتظامی شهر مشهد بیان داشت: در بازرسی از این انبارها مقادیر زیادی کالای مسروقه کشف و در تحقیقات از گردانندگان این اماکن غیرمجاز تعدادی زیادی از سارقان اموال نیز شناسایی و بیش از ۱۰ نفر تاکنون توسط ماموران کلانتری سپاد دستگیر شدند.

نگهبان خاطر نشان کرد: در راستای دستور العمل‌های طرح جامع امنیت محور و تاکیدات فرمانده کل فراجا، عملیات ساماندهی و پاکسازی مراکز ضایعات فروشی ها در سطح شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه‌ای با قاطعیت استمرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha