۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85188194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده‌های استان زنجان سنگین است

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85188194
ترافیک در جاده‌های استان زنجان سنگین است

زنجان - ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به تعطیلات چند روز گذشته، جاده‌های استان با ترافیک سنگین مواجه است که این روند طبق پیش بینی‌ها تا فردا ادامه دارد.

سرهنگ " مهدی میناخانی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجم تردد در آزادراه های زنجان به قزوین، زنجان به تبریز و مسیر زنجان به بیجار از روز /سه شنبه/ هفته جاری با توجه به تعطیلات روند قابل توجهی یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشت مسافران طی روز جمعه، تردد در جاده های استان روند صعودی می یابد که بر این اساس از رانندگان تقاضا می شود نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان ادامه داد: طبق بررسی ها بیشترین تصادفات به دلیل خواب آلودگی در فاصله زمانی ساعت ۱۴ تا ۱۸ به وقوع می پیوندد که با توجه به بروز هوای گرم در این روزها این موضوع باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین علت تلفات و واژگونی خودروها در این استان به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است، خاطر نشان کرد: متاسفانه این موضوع به سرنشینان عقب خودروها باز می گردد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha