تقویت وفاق و امید در جامعه هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌هاست

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: آگاهی‌بخشی و اقناع افکار عمومی، تقویت وفاق و امید در جامعه با برگزاری برنامه در مناسبت‌های مختلف سرلوحه کار این شورا است. 

حجت‌الاسلام عباس خرمیان روز پنجشنبه همزمان با سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی (۱۲ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب و حمایت از نظام و رهبری با برگزاری برنامه در مناسبت‌های مختلف نقش تعیین‌کننده داشته و دارد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سه مسئولیت مهم شامل برگزاری بزرگداشت‌ها در طول سال، برنامه‌ها بر اساس شرایط ویژه کشور و حضور گسترده و مستمر در بین مردم را عهده‌دار است.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تابلوی امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و عشق به رهبری عنوان کرد و گفت: این شورا برای ارتباط با مردم و سایر نهادها ایجاد شده و وظیفه دارد مواضع و مطالبه مردم را به گوش مسوولان برساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: این شورا تلاش می‌کند با حضور گسترده در بین مردم پاسخگوی نیازهای مردم و فعالان اجتماعی در حوزه‌های مختلف باشد.

وی یادآور شد: آیین‌های ملی و مذهبی ویترین حضور مردم در صحنه های مختلف و نشان‌دهنده مشارکت، شور و بالندگی سیاسی است و شورای هماهنگی با برگزاری نشست‌ها و تشکیل ستادها به نوعی مجری این آیین محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام خرمیان با بیان اینکه جدیدترین برنامه برگزاری راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم است، گفت: یکی از وظیفه‌های شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام مطالبه مردم به مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تدبیر و راهبری امام خمینی(ره) در راستای تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی و حفظ، پایداری و استمرار انقلاب در ۱۲ مرداد سال ۵۹ تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha