نتایج مسابقات دو و میدانی دانش آموزان با نیازهای ویژه در شیراز اعلام شد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- رقابت های دو و میدانی پسران دانش آموز با نیازهای ویژه ( استثنایی ) کشور در ماده های مختلف در شیراز برگزار شد و ورزشکاران هرمزگانی بیشترین مقام ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات که عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد در ماده ۱۰۰ متر، "مهدی حاجی زاده" از هرمزگان برسکوی نخست ایستاد، "امیر سودایی" از همین استان در جای دوم قرار گرفت و "حیدر بهلولی" هم از خراسان رضوی سوم شد.

دونده هرمزگانی قهرمان ۴۰۰ متر

همچنین درماده ۴۰۰ متر، مهرداد کرمی ازهرمزگان نشان طلا را به خود اختصاص داد، علیرضا میرانی از کرمان نشان نقره گرفت و سید محسن حسنی از خراسان رضوی هم به مدال برنز رسید.

ماده ۱۵۰۰ متر

در ماده ۱۵۰۰ متر هم علیرضا سالاری از هرمزگان قهرمان شد، ابوالفضل هوران از کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مهدی غلامی ازمازندران هم عنوان سوم کسب کرد.

پرنده کرمانی اول شد

همچنین درماده پرش طول، عرفان زرد کوهی از کرمان مدال طلا را برگردن آویخت، علی میرانی از همین استان صاحب نشان نقره شد و حبیب قزل هم از گلستان به مدال برنز بسنده کرد.

دوندگان سندرم

درماده ۲۰ متر دانش آموزان سندرمی، امیررضا جمشیدی از خراسان رضوی، امیرحسین شاهسونی از شهرستان های تهران و علیرضا هوشیاری از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند و در پرش طول هم محمد حاتمی از ایلام اول شد، محمدرضا روستایی از خراسان رضوی و امیر حسین اعلایی از شهرستانهای تهران به صورت مشترک دوم شدند.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه کشور که از دهم مردادماه به میزبانی شیراز آغاز شده، تا ۲۰ مرداد در این شهر با حضور یک هزار دانش‌آموز کم توان ذهنی و سندروم داون از سراسر کشور ادامه دارد.

در این مسابقات دانش آموزان پسر در رشته‌های دو و میدانی، فوتسال وگوی رانی رقابت می‌کنند و دختران نیز در رشته های تنیس روی میز، گوی رانی و دو و میدانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha