۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶
کد خبر: 85188494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهشت‌گردی مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت در بهشت زهرا(س)

شهرری- ایرنا- مدیران گلزارهای شهدای کشورهای محور مقاومت امروز/پنجشنبه/ به بهشت گردی در بهشت زهرا(س) تهران پرداختند و دیداری با خانواده های شهدا داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیران گلزارهای شهدای کشورهای محور مقاومت در حاشیه دومین روز همایش خود که به میزبانی بهشت زهرا(س) در حال برگزاری است با حضور در قطعات مختلف گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با همسران و مادران شهدا به گفت و گو پرداختند.

مادران، همسران و خانواده های شهدا هم ضمن خوش آمدگویی به این مدیران حضور آنها در بهشت زهرا(س) را در جهت تقویت همدلی و برادری بین کشورهای محور مقاومت موثر دانستند.

مدیران گلزارهای شهدای کشورهای محور مقاومت نیز ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا بر لزوم ادامه مسیر شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

بهشت‌گردی مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت در بهشت زهرا(س)

بازدید از ایستگاه صلواتی شهدای گمنام گلزار شهدا که در ابتدای برنامه بهشت‌ گردی مدیران گلزارهای شهدای کشورهای محور مقاومت صورت گرفت و آشنایی با فعالیت های این ایستگاه صلواتی که اداره آن بر عهده رزمندگان دفاع مقدس است از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

همایش ۲ روزه مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت شامل کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن در سازمان بهشت زهرا(س) تهران طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد در حال برگزاری است.

مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت شامل کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن با همراهی مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) دیروز در نخستین گام با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

مراسم اختتامیه این همایش هم اکنون در حال برگزاری است.

بهشت‌گردی مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت در بهشت زهرا(س)

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد اسماعیل حاجی زاده در جوار همرزمانش آرام گرفت

همچنین پیکر مطهر جانباز شهید اسماعیل حاجی زاده صبح امروز پنج شنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۰ صبح از محله نارمک به سمت مسجد امام حسن مجتبی (ع) تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار همرزمانش آرام گرفت.

جانباز ۷۰ درصد اسماعیل حاجی زاده در سال ۱۳۶۴ منطقه عملیاتی فاو در اثر موج انفجار به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

از این جانباز شش فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha