۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 945
کد خبر: 85188595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی مس سونگون: آماده برد در نخستین بازی لیگ برتر فوتسال هستیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نفرات تیمش را ترکیبی از ستاره‌های جوان و باتجربه دانست و از آمادگی تیمش برای برد در بازی فردا خبر داد.

ببه گزارش ایرنا، اسماعیل تقی‌پور پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته‌ اول حساسیت های خاص خودش را دارد، افزود: تا جایی که ممکن بود آمادگی بازیکنان را بعد از وقفه ایجاد شده در لیگ حفظ کردیم و فردا می‌خواهیم در حضور تماشاگرانمان در گام نخست به پیروزی برسیم.
وی افزود: امسال ستاره های تیم را حفظ کردیم و چند بازیکن شاخص و کارآمد فصل قبل را هم جذب کردیم تا یک ترکیب متوازن از جوان ها و باتجربه ها داشته باشیم. در این فصل سخت، روی درخشش تک تک این بازیکنان حساب باز کرده ایم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص حریف فردای تیمش گفت: پالایش نفت بندرعباس فصل گذشته شایستگی های خود را اثبات کرد و در این فصل با تقویت خود به یک تیم کامل تبدیل شده که مهره های بسیار خوبی دارد.
وی حضور تماشاگران در بازی فردا را اتفاقی ویژه برای تیمش دانست و افزود: شروع لیگ در کنار تماشاگران لذت خاصی دارد و امیدوارم در این فصل با حمایت آنها بتوانیم یک بار دیگر نماینده شایسته ای برای ورزش آذربایجان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha