۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85188673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعطیلات گذشته، بیش از ۱۲۰ مگاوات صرفه‌جویی انرژی برق در استان اصفهان داشته است

اصفهان_ایرنا_مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از صرفه‌جویی ۱۲۰ مگاواتی برق در استان اصفهان در مدت تعطیلی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، منصور شیشه‌فروش بیان داشت: طی ۲ روز گذشته ستاد مدیریت بحران اصفهان آماده‌باش و در حال بررسی حوادث ناشی از گرمای هوا بوده است.

شیشه‌فروش در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوا طی ۲۴ ساعت آینده در استان اصفهان یادآور شد: پیش‌بینی شده گرمای هوا همچنان برقرار باشد و این روند تا شنبه و نیز روزهای آینده پایدار و خیزش گرد و غبار تا پایان مرداد ماه در استان اصفهان ادامه داشته باشد.

وی افزود: طی دو روز گذشته؛ کاشان، آران و بیدگل، بادرود، زواره، اردستان و خور و بیابانک دمای هوای بین ۴۹ تا ۴۵ درجه و شهر اصفهان دمای هوای بین ۴۰ تا ۴۱ درجه را تجربه کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان بسیار مظلوم و همیشه مورد آماج مطالبات کشور در موقع بحران قرار می‌گیرد اما به هنگام یاری و کمک‌خواهی، به این استان متاسفانه نگاه ملی نمی‌شود که در این زمینه نگاه ویژه وزارت نیرو را می‌طلبد.

به گزارش ایرنا، طبق پیش‌بینی هواشناسی مناطق شرق، شمال، جنوب و مرکز استان احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک محلی وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه بالای صفر و کمینه آن به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری و در ساعات اولیه شب گاهی وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha