۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85188733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه موقت نوشهر: شهدای مدافع حرم نمونه بازر بصیرت زمان ما هستند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت : شهدای مدافع حرم در واقع نمونه بارز معرفت و بصیرت زمان ما هستند که امروز پاسداری از خون شهدا وظیفه همگانی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، آنان آن روز جانشان را نثار دین و انقلاب و نظام کردند و امروز وظیفه همه ما پاسداری از خون پاک آنها است و نباید به دشمن اجازه تاخت و تاز بدهیم.

وی اظهارداشت: شهدای مدافع حرم به خوبی زمان خود را تشخیص دادند و به مقتدایشان لبیک گفتند و امروز به این درک و واقعیت رسیدیم که حضور شهید سلیمانی و شهدای حرم چقدر در سوریه ضرورت داشته است.

وی در بخش دیگری به حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانها اشاره و اضافه کرد : دشمنان در طول تاریخ با شعار حقوق بشر هر پتکی بر سر کشورهای اسلامی و کوچکتر وارد کرده اند در حالی که ائمه و اهل بیت برای حفظ بشر آمدند و اکنون باید هوشیار باشیم تا شعارهای فریبنده دشمنان باز ملت ما را تحت تاثیر خود قرار ندهد.

امام جمعه موقت نوشهر در بخش دیگری، گرانی را یکی از چالش های امروز جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: ضروری است مسوولان امر بازار را کنترل کرده چرا که این معضل هم اکنون مردم را آزار می دهد.

حجت الاسلام آل حبیب با اشاره به این که مردم امروز آگاهی لازم را در همه دارند بر ضرورت حضور میدانی مسوولان استانی و شهرستانی در متن جامعه و بازار بر حل مشکلات تاکید کرد.

وی از مسوولان ادارات شهرستانی خواست تا بیشتر به حل مشکلات مردم و ارباب رجوع پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت نوشهر با اشاره به ماه محرم خاطرنشان کرد : دنیای امروز دنیای امام حسین (ع) است این زمان زمان بروز و ظهور نهضت امام بوده و شرکت در این نهضت هم شور و هم شعور می خواهد.

وی با بیان این که قیام کربلا به ۲ بخش جهاد مال و جان و جهاد تبیین تقسیم شده است، گفت : در طول هزار و ۴۰۰ سال خواستند نام امام حسین را خاموش کنند نه تنها که نشد بلکه روز به روز ظهور نهضت حسین بن علی فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha