معاون استانداری فارس : دولت به دنبال برچیدن بساط سلاطین اقتصادی است

شیراز- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی در سایه غفلت های سال های گذشته امپراطوری‌ های اقتصادی برای خود ایجاد کرده و سلاطین اقتصادی در برخی حوزه ها سربر آوردند و موجب فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شدند و دولت مردمی سیزدهم مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و بساط اینها را برچیند.

به گزارش جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان افزود: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی سالهایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.

او اظهار کرد: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد؛ امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود اما دولت طی همین ۲ سال توانستیم هم نفت را بفروشد و هم ۶۰ میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت از جمله سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد.

قزل سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدم به شکل مساله محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آبرسانی به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده ایم.

در این مراسم مهدی شکرپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان معرفی و از زحمات احسان خازن تقدیر شد

احسان خازن نیز اخیرا با حکم محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به عنوان سرپرست حوزه استاندار منصوب شد.

شهرستان زرقان در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

معاون استانداری فارس : دولت به دنبال برچیدن بساط سلاطین اقتصادی است

تمام ظرفیت ها را برای مدیریت بحران‌های احتمالی به کار می گیریم
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی استانداری فارس، مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل این مجموعه گفت: از تمام ظرفیت های مجموعه های مختلف استان در جهت مدیریت بحران های احتمالی استفاده خواهیم کرد.

فرهاد سعدی افزود: معتقدیم که دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان بازوی ستاد مدیریت بحران هستند و همگی در کنار هم وظیفه مقابله با بحران ها و مخاطرات احتمالی را بر عهده دارند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت گروه‎های جهادی و تشکل های مردم نهاد برای مقابله با بحران ها ادامه داد: در جریان سیل سال 98 در شیراز دفاتر تسهیل گری، گروه‌های جهادی و تشکل های مردم نهاد کمکهای شایان توجهی در این خصوص داشتند.

او اظهار کرد: دهیاران روستاها از دیگر ظرفیت های حوزه مدیریت بحران هستند که با آموزش و برنامه ریزی مؤثر می توانند بسیار کارگشا باشند.

در این آیین فرهاد سعدی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس معرفی و از خدمات خلیل عبدالهی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha