تیم فوتبال ساحلی سمنان بدون حامی مالی میزبان لیگ دسته یک شد

سمنان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارت شهرداری سمنان گفت: این تیم فردا (یکشنبه)، بدون حامی مالی و تحقق وعده مسوولان، در دومین بازی این فصل، میزبان تیم فرح‌آباد ساری در لیگ دسته یک است.

مرتضی دهرویه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: فصل گذشته استان سمنان ۲ تیم فوتبال ساحلی داشت که امسال به دلیل مشکلات مالی و قول همراهی و حمایت مسوولان از یک تیم، ۲تیم ادغام شدند، اما اکنون تیم پارت شهرداری سمنان در شرایطی دومین بازی در لیگ دسته یک را در پیش دارد که با وجود قول‌های مسوولان، هیچ‌گونه حمایت مالی از تیم نشده است.

وی افزود: فصل گذشته تیم سپاهان شهرداری سمنان نماینده استان در لیگ برتر بود که به دلیل نبود حمایت‌های لازم و مشکلات فراوان، به لیگ یک سقوط کرد و تیم دیگر فوتبال ساحلی با نام پارت سمنان، فصل گذشته با کسب عنوان قهرمانی در لیگ ۲ کشور به لیگ یک صعود کرد و در مسابقات این لیگ به دلیل مشکلات مالی و نداشتن امکانات مناسب، موفق به راهیابی به لیگ برتر نشد.

دهرویه تصریح کرد: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اطلاع از شرایط ۲ تیم فوتبال ساحلی سمنان، در نشستی با توجه به مسایل مطرح شده، اعلام کرد به شرطی که هر ۲ تیم به وحدت رسیدند و یک تیم با قدرت در لیگ یک شرکت کند، مشکلات مالی را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: روز بعد از نشست با استاندار، نشستی با مصطفی مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان برگزار و نتیجه به وی اطلاع داده شد و صبح یکشنبه ۲۵ تیرماه جلسه ای دیگر زیر نظر مرادی در سالن کوثر استانداری با حضور مسوولان شهرداری و شورای شهر ، اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیات فوتبال استان و شهرستان و مالکان ۲ تیم برگزار شد و نتیجه توافق ۲ تیم اعلام و قرار شد تا اداره کل ورزش و جوانان صورتجلسه ای را تنظیم و هر چه سریعتر به شخص استاندار ارسال کند.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین موضوع‌های اساسی ورزش هم مطرح شد و هر یک از حاضران قول حمایت و همکاری‌های لازم را دادند و ۱۰ روز طول کشید اداره‌کل ورزش و جوانان صورتجلسه را به استانداری سمنان ارسال کند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارت شهرداری سمنان گفت: این تیم در شرایطی که هنوز به دلیل انجام روند اداری و مشکلات مالی، نمی‌دانست امکان حضور در لیگ دسته یک را می‌یابد یا خیر، در آخرین لحظات با تایید حضورش بدون تمرینات کافی و آمادگی بدنی، روز دوشنبه نهم مرداد ماه میهمان تیم آداک نوشهر شد که بازیکنان با تمام توان و غیرت بازی را تا لحظات آخر با نتیجه چهار بر چهار حفظ کرد، اما در دقایق پایانی نمایندگان سمنان به دلیل نداشتن آمادگی بدنی کافی، بازی را با نتیجه چهار بر ۶ واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارت شهرداری سمنان گفت: یک بازیکن تیم حریف فقط در یک فصل بیش از ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد امضا کرد و اگر می‌خواهیم نماینده استان سمنان در رقابت‌ها به نتیجه مطلوب دست یابد، باید حمایت پشت سر تیم باشد.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال ساحلی پارت شهرداری سمنان در گروه نخست لیگ یک فوتبال ساحلی کشور، با تیم‌های ملوان بندرانزلی، آداک نوشهر و ساحل فرح آباد همگروه است. تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاه‌کوه اردکان، شهدای عنبرآباد کرمان و بنادر و دریانوردی بندرلنگه نیز در گروه دوم و تیم‌های پاس جوان گناوه، موج گناوه، شهرداری چلیچه و شهید جهان‌نژادیان آبادان در گروه سوم حضور دارند.

در پایان رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته یک کشور، ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha