۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85188745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برای حفظ تمامیت ارضی ایران با هیچ کشوری تعارف نداریم

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: برای حفظ و دفاع از تمامیت ارضی خاک ایران اسلامی با هیچ کشوری تعارف نداریم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: در رزمایش نیروی دریایی سپاه که اخیرا برگزار شد از موشک ها و پهبادهایی استفاده شد و به دشمنان نشان داد که بر سر تمامیت ارضی کشور با هیچ کشوری تعارف نداریم.
وی با اشاره به سالروز حقوق بشر اسلامی اظهار کرد: غربی ها در کشورهای جهان سوم، مردان و زنان و کودکان بی گناه را به خاک خون می کشند و سکوت مرگبار حقوق بشر بر آنان حاکم است لذا باید حقوق بشر اسلامی در سراسر جهان گسترش یابد.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به هتاکی یک خانم به مقدسات در یکی از پارک های بروجرد گفت: مردم تحمل هتاکی این خانم را نداشتند و دستگاه قضایی خوب عمل کرد و این خانم هتاک در تهران دستگیر شد.
حجت الاسلام حسینی افزود: دستگاه قضایی این خانم هتاک به مقدسات را به اشد مجازات خواهد رساند.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در نساجی بروجرد اظهار داشت: مدیران نساجی باید با کارگران ارتباط قوی تر داشته باشند و اجازه ندهند مشکلات بزرگ شود، باید با کارگران دوست باشند تا کارگران نیز مشکلات مدیریت را درک کنند.
وی بیان کرد: مدیران به دیگر مسئولان از بیرون کارخانه اجازه ندهند در عزل و نصب ها دخالت کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: مدیران کارگران متخلف را به دادگاه معرفی کنند و دستگاه قضا تصمیم بگیرد، مدیران تلاش کنند حقوق کارگران به موقع پرداخت شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: نباید اجازه دهیم نساجی تعطیل باشد باید همه کمک کنند تا تولید ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به پروژه دشمنان برای حریم محرم اظهار داشت: دشمنان در قبل از محرم یک پروژه تحریم عزادار ی را کلید زد که مردم عزادار حسینی با حضور گسترده به دشمن سیلی محکمی زدند، اعتقاد به اهل البیت (ع)در گوشت و خون مردم است.

امام جمعه بروجرد گفت: مردم در ایام گرما در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تشکیل قرار گاه حمایت از تولید و اشتغال در شهرستان بروجرد افزود: امروز در شهرستان به کارگر در صنایع نیاز داریم که اگر کسی اهل کار باشد کار وجود دارد.

وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: اگر به مصوبات دولت برای جوانی جمعیت عمل شود بهترین تبلیغ برای فرزند آوری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha