۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85188827
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فردی که با پوشیدن لباس پلیس راهور در مشهد اخاذی می کرد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل اخاذی از راننده ها در این کلانشهر با تیزبینی پلیس راهور دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر دیروز اعضای یکی از تیم های گشت پلیس راهور هنگام کنترل ترافیک در بزرگراه بسیج حد فاصل میدان مصلی به سمت پل غدیر، به فردی که لباس مامور راهنمایی و رانندگی با درجه ستوان یکم داشت و راننده یک دستگاه پیکان وانت را در حاشیه بزرگراه متوقف کرده بود، مظنون شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی اولیه این فرد هیچ گونه مدارک شناسایی همراه نداشت و با استعلام از سامانه های پلیسی مشخص شد مامورنما بوده و در بازرسی از خودرو پراید او ۲ حکم جعلی دستگاههای نظامی و انتظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با انتقال متهم به کلانتری مصلی و استعلام سوابق او مشخص شد که این مرد مامورنما دارای چندین فقره سابقه سرقت و کلاهبرداری است از این رو متهم به دادسرا معرفی شد.


مرگ دلخراش نوزاد ۶ ماهه در سانحه رانندگی

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از وقوع تصادف در جاده مشهد به کلات خبر داد و افزود: عصر دیروز واژگونی یک سواری سمند در جاده مشهد- کلات اعلام شد.

که طی ان این خودرو با سه سرنشین بعد از روستای گوگجی از جاده منحرف و واژگون شده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه نوزاد ۶ ماهه خانواده به علت شدت جراحات جان باخت و والدینش نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند و علت وقوع این حادثه به وسیله کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha