۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85188873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردان آگاهی مردم در اجتماعات حسینی هستیم

رشت -ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: گیلانیان در اجتماعات گسترده حسینی بویژه عاشورا و تاسوعا نقشه‌های دشمنان را عاقلانه برهم زدند لذا قدردان آگاهی مردم هستیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: دشمن مردم را هدف قرار داده است و اینک به طور مشهود و گستاخانه در برابر توحید، دین خدا و قرآن ایستاده است.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواست مردم برای امام حسین (ع) سیاه نپوشند، نذری ندهند و از هر آنچه رنگ‌ و بوی دین داشت مردم را برحذر داشتند؛ اما مردم،هیات‌های مذهبی و مداحان عاقلانه نقشه‌های دشمنان را برهم زدند.
آیت الله فلاحتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در اجرای دین و آئین به فکر رای آوری نباشند و مساله عفاف و حجاب را به دقت بررسی کنند.
وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: باید هنجارشکنان و خطاکاران برای آرامش مردم به آنان معرفی شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان رژیم صهیونیستی را رو به زوال دانست و آتش زدن قرآن را به آنها نسبت داد.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: الحمدالله عرصه روز به روز برای قدرت ظاهری صهیونیست تنگ می شود و رو به نابودی خواهند رفت.
وی در ارتباط با رابطه مسلمانان با غیر مسلمانان نیز گفت: روابط اجتماعی و سیاسی با غیر مسلمانان باید عادلانه و بدون دلبستگی باشد.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر آشناسازی ۱۵۰ هزار پزشک با طب ایرانی اشاره کرد و این تصمیم را بسیار مثمر در کاهش بیماری و درمان عنوان کرد.
آیت الله فلاحتی همچنین از نقش دولت در خرید مازاد برنج گیلان قدردانی کرد و خواستار اهتمام دولت به وضعیت برنج امسال شمال شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha