امام جمعه یزد: خبرنگاران خدمات نظام را صادقانه برای مردم تبیین کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خبرنگاران خدمات مختلف نظام و انقلاب اسلامی را دقیق و صادقانه برای مردم و جوانان تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به روز خبرنگار و نقش فعالان رسانه اشاره کرد و افزود: باید خبرنگاران در جهاد تبیین و ترسیم خدمات متعدد نظام در جامعه پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته ادامه داد: هدف دشمن است که خدمات انقلاب دقیق به اطلاع مردم نرسد.

امام جمعه یزد بیان کرد: فعالان فرهنگی و رسانه باید برای خنثی کردن نقشه دشمنان که چشم دیدن نظام را ندارند ماموریت خود را در اطلاع رسانی انجام دهند.

ناصری تاکید کرد: نقش خبرنگاران در کشور و در کمک به دولت و نظام نقشی بسیار اثربخش است و امیدواریم با شناخت توطئه‌های دشمنان همه در عرصه نقش آفرین باشند.

امام جمعه یزد به توطئه دشمنان برای کم رنگ برگزار شدن مراسم‌های عزاداری امسال اشاره و گفت: مسلمان و ملت ایران بر خلاف خواست دشمنان مراسم‌های محرم را خیلی باشکوهتر از همیشه برگزار کردند.

ناصری از هیات‌های مذهبی و آحاد مردم یزد به دلیل برگزاری باشکوه برنامه‌های مذهبی در محرم امسال قدردانی کرد و گفت: باید این روحیه در مقابل دشمنان همواره با حضور مردم در صحنه تداوم داشته باشد.

امام جمعه یزد: خبرنگاران خدمات نظام را صادقانه برای مردم تبیین کنند

وی به توطئه استکبار با پخش شایعات و شبهات برای امیدزدایی در کشور اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان مواظب اهداف رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمنان باشند.

امام جمعه یزد به اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: همواره باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا و حادثه کربلا مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار گیرد.

ناصری به هتک حرمت به کلام وحی در اروپا اشاره و آن را بشدت محکوم کرد و گفت: باید مسلمین و ملت ایران همواره جنایت‌های استکبار را محکوم کنند.

وی همچنین به سالروز تشکیل جهاد دانشگاه و نقش و برکات آن در کشور اشاره و گفت: باید این نهاد بر حسب نیاز کشور ماموریت‌های خطیر خود را دقیق انجام دهد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha