یونیورسیاد چنگدو؛ مردان تکواندو به مدال نقره رسیدند/ حذف تیم بانوان

تهران- ایرنا- رقابت‌های تیمی تکواندو یونیورسیاد چنگدو با کسب مدال نقره مردان و حذف‌ تیم‌ بانوان کشورمان همراه شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در روز پایانی رقابت‌های تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در شهر چنگدو چین، مسابقات تیمی برگزار شد. در بخش بانوان، شاگردان مینو مداح با ترکیب ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در گام نخست برابر میزبان شکست خورده و خیلی زود حذف شدند.

در بخش مردان، تیم تحت هدایت بیژن مقانلو با ترکیب علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و آرین سلیمی ابتدا جمهوری آذربایجان را ۶۰ بر ۴۷ و سپس هند را با حساب ۱۰۳ بر ۲۸ شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

تیم ایران در نیمه‌نهایی در حالی به مصاف قزاقستان رفت که آرین سلیمی به دلیل مصدومیت از ترکیب چهار نفره خارج شد و امکان جابه جایی وجود نداشت، با این حال تیم کشورمان با حساب ۵۶ بر ۲۵ برنده شد و به فینال رسید. در فینال، تیم کشورمان برابر تیم‌ قدرتمند کره جنوبی حرفی برای گفتن نداشت و ۵۲ بر ۴۰ شکست خورد تا به مدال نقره برسد.

تیم تکواندو دانشجویان ایران در این دوره از بازی‌ها توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی چهار مدال طلا کسب کرد.

سه مدال نقره توسط تیم مردان، آناهیتا توکلی و آرین سلیمی به دست آمد و ۲ برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی کسب شد. همچنین در پومسه تیمی و انفرادی نیز ۴ نشان برنز برای ایران به ثبت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha