هرمزگان، قهرمان مسابقات فوتسال دسته یک دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور شد+فیلم
فینال فوتسال دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور

شیراز-ایرنا- مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز با قهرمانی تیم هرمزگان در دسته یک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله نهایی این رقابت ها که جمعه در ورزشگاه پوریای ولی شیراز برگزارشد، تیم های شرکت کننده در فوتسال در ۲ دسته یک و ۲ با هم به رقابت پرداختند.

فینال دسته یک

دربازی فینال دسته یک این مسابقات که میان تیم های خراسان رضوی و هرمزگان برگزار شد ۲ تیم در یک بازی نزدیک و جذاب در وقت قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به کار خود پایان دادند تا برای تعیین تیم قهرمان کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم هرمزگان با نتیجه پنج بر چهار از سد خراسان رضوی گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد، تیم های خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان فوتسال دسته ۲

همچنین در دسته ۲ این رقابت ها نیز تیم فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در دیدار نهایی با نتیجه پنج بر سه مقابل تیم مازندران به برتری دست یافت و بر سکوی نخست ایستاد.

تیم مازندران نایب قهرمان شد و اردبیل هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه کشور که از دهم مردادماه به میزبانی شیراز آغاز شده، تا ۲۰ مرداد در این شهر با حضور یک هزار دانش‌آموز کم توان ذهنی و سندروم داون از سراسر کشور ادامه دارد.

در این مسابقات دانش آموزان پسر در رشته‌های دو و میدانی، فوتسال وگوی رانی رقابت می‌کنند و دختران نیز در رشته های تنیس روی میز، گوی رانی و دو و میدانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha