فرماندار اسلامشهر: دخالت در انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای شهر پذیرفتنی نیست

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: دخالت در روند انتخاب اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی از هیچ فرد و نهادی پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز شنبه در جمع خبرنگاران درخصوص برخی حاشیه سازی ها پیرامون انتخاب اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی شهر اسلامشهر اظهار داشت: دخالت در این موضوع که استقلال رای اعضای شورا را مخدوش می کند مورد نکوهش بوده و از هیچ فرد و نهادی پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: وضعیت مطلوب و ایده آل از نظر مردم و گروههای مردمی و جهادی که به صورت خودجوش و بدون چشمداشت در محلات‌مختلف مشغول خدمت هستند آن است که افرادی به عنوان رئیس شوراهای اسلامی انتخاب شوند که سالم‌ترین عضو شورا بوده و از نظر دستگاههای نظارتی نیز ابهامی درباره آنان مطرح نباشد.

حبیبی افزود: طبق قانون اختیار انتخاب اعضای هیات رئیسه به اعضای شورا واگذار شده و در نهایت رای اکثریت شوراهای اسلامی نیز برای همه قابل احترام خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد بودیم عده ای به بهانه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای شهر اسلامشهر دنبال اختلاف افکنی بین جوانان مومن و انقلابی و دلسوزان واقعی مردم بوده و به زعم خودشان به این اختلاف خیالی نیز دامن میزدند، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی هم هست بین افرادی است که احساس می کنند منافعشان به‌خطر افتاده و همچون گذشته نمی توانند از رانت های ویژه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دلسوزان واقعی منافع مردم و مدافعان حقیقی انقلاب اسلامی در اسلامشهر که در مقاطع و حوادث مختلف سینه خود را برای دفاع از نظام اسلامی سپر می کنند هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: برخی شیطنت ها و شانتاژها در فضای مجازی نیز از سوی افرادی مطرح ‌می شود که سالها از همین طریق ارتزاق کرده و در دو دهه گذشته حامی کسانی بودند که خسارتهای فراوانی به شهرستان‌تحمیل کردند و امروز نیز در آستانه انتخابات‌مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش می کنند تا با برهم زدن آرامش شهرستان، یاس و ناامیدی بین مردم ایجاد کنند.

حبیبی اضافه کرد: به این افراد توصیه می کنیم آرامشی که در ۲ سال گذشته در شهرستان حاکم بوده را بر هم ‌نزنند و با نقد دلسوزانه بجای حاشیه سازی در روند پیشرفت شهرستان همراهی و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مردم اسلامشهر شاهدند در ۲ سال گذشته با همدلی و وحدتی که بین مسئولان و دلسوزان واقعی منافع مردم و ارزش های انقلاب اسلامی در شهرستان حاکم بود خدمات خوبی در حوزه های مختلف ارائه شد، یادآور شد: از این‌پس نیز اجازه نخواهیم داد برخی افراد با اختلاف افکنی های واهی و به حاشیه کشاندن مسئولان و خادمان واقعی مردم، خللی در عرصه خدمت به مردم در اسلامشهر ایجاد کنند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha