سومین عضو علی‌البدل شورای شهر مشهد فعالیت خود را آغاز کرد

مشهد- ایرنا- سومین عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر مشهد، امروز در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهد فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جلسه مراسم تحلیف «حمیدرضا محروقی» عضو علی البدل شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، وی به عنوان جانشین "حسین حسامی" عضو تعلیق شده، فعالیت خود را آغاز کرد.

محروقی پس از برگزاری مراسم تحلیف خود اظهار کرد: تصمیم‌سازی بر تصمیم‌گیری و پژوهش بر این دو مقدم است و برای توسعه و پیشرفت شهر در کنار سایر اعضای شورای شهر مشهد نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم.

"حسین حسامی" عضو شورای اسلامی شهر مشهد، اردیبهشت ماه امسال با نامه دادستانی تعلیق شده بود.

همچنین پیش از این "مجید نژادحسین" عضو علی البدل اول منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد جایگزین "هاشم دائمی" عضو تعلیق شده این شورا شد و پس از پذیرش استعفای "غلامحسین صاحبی" دیگر عضو شورای شهر مشهد، "خلیل موحدی" عضو علی البدل بعدی شورا جایگزین وی شد.

توجه به مناطق کم برخوردار

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: رویکرد شاخص ششمین دوره این شورا، توجه به مناطق کم برخوردار در مشهد است و تا پایان فعالیت این شورا ادامه دارد.

حسن موحدیان افزود: یکی از پاکبانان شهرداری مشهد هفته گذشته به دلیل عدم رعایت قوانین ترافیکی از سوی یک راننده جان باخت و با کمال تاسف در این حادثه کانون گرم یک خانواده متلاشی شد.

وی تاکید کرد: شهرداری مشهد باید حمایت بیشتری از خانواده پاکبانان داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: اصحاب رسانه در کنار نقدهای منصفانه باید در راستای امیدآفرینی پیرامون انتشار عملکرد مثبت مدیران و نهادهای شهری، استانی و کشوری اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha