۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85189399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال گرم بجنوردی‌ها از جودوکار افتخارآفرین در مسابقات روسیه+ فیلم

بجنورد- ایرنا- شهروندان بجنوردی به همراه شماری از مسوولان خراسان شمالی امروز (شنبه) از "مهرداد بداغی"، جودوکار ناشنوا که نشان برنز در رقابت های تابستانی ۲۰۲۳ روسیه کسب کرده بود، استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم استقبال که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های ناشنوایان خراسان شمالی برگزار شد، مدیرکل بهزیستی استان، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و شماری از ورزشکاران و هواداران حضور داشتند.

استقبال کنندگان با تشویق های خود قدردان زحمات و فخرآفرینی این جودوکار توانمند شدند و این قهرمان ارزنده نیز با چهره ای گشاده و خندان به احساسات برپاکنندگان مراسم پاسخ گفت و تقدیر کرد.

علاقه مندان به جودو این ورزشکار افتخارآفرین را با نثار گل و لبخند تا خانه پدری بدرقه کردند.

همچنین ورزش دوستان بجنوردی در ورودی شهر با نصب بنر، کسب عنوان سومی این ورزشکار جوان در رقابت های روسیه را تبریک گفتند.

استقبال گرم بجنوردی‌ها از جودوکار افتخارآفرین در مسابقات روسیه+ فیلم

"مهرداد بداغی" از جودوکاران ناشنوای توانمند استان است که عنوان سومی قهرمانی جهان به میزبانی فرانسه را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

به گزارش ایرنا، کاروان اعزامی ناشنوایان کشور به رقابت های تابستانی ۲۰۲۳ روسیه در رشته جودو یک نشان نقره و چهار نشان برنز کسب کرد.

فرید عساکره در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به نشان نقره، مهرداد بداغی در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی سلحشور در وزن ۷۳ کیلوگرم، حسین اله کریمی در وزن ۹۰ کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز پس از رقابت با حریفان سرسخت خود از روسیه، تاجیکستان، عراق و قزاقستان به نشان برنز دست یافتند.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشور به رقابت های تابستانی ۲۰۲۳ روسیه در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دو و میدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کردند که ماحصل آن کسب ۱۲ نشان نقره و برنز بود.

استان خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته جودو و کوراش دارد به گونه ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان دار پایتخت جودو و کوراش کشور است.

خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد.

این استان با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha