۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85189666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند هشت نفره سارقان سرقت کابل برق و مغازه در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت شخصی در حوزه خرید اموال مسروقه(مالخر) در یکی از مناطق شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از دستگیری متهم و کشف میزان قابل توجهی اموال دزدی اعم از کابل برق و اجناس بسته بندی شده، رد پای یک گروه حرفه‌ای سارقین کابل برق و مغازه محرز و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.
هداوند گفت: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدام های گسترده اطلاعاتی، هویت هشت نفر از سارقان شناسایی و همه آنها پس از احراز فعالیتشان در امر سرقت، با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اعتراف متهمان به ۴۰ فقره سرقت کابل‌های برق و نیز مغازه‌های شهروندان اضافه کرد: ارزش اموالی که توسط این باند سرقت به یغما رفته است، حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده به همراه مالباخته‌های شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کلاهبرداری با عنوان خرید حواله خودرو در نظرآباد

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: یک متهم که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریال با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی نظرآباد دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه"محمد نادربیگی" اظهار کرد : با شکایت تعدادی از شهروندان نظرآبادی درخصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسئولان شرکت های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد اهالی محل اقدام به اخذ وجوه خریداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها ، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی های تخصصی و شناسایی تعداد ۱۰ مالباخته،مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ کارآگاه "نادر بیگی" در پایان اذعان داشت: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی و تحقیقات تخصصی در این خصوص در حال انجام است.
کشف هفت قبضه سلاح غیر مجاز در البرز

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از کشف هفت قبضه اسلحه غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ و دستگیری چهار متهم خبر داد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" اظهار کرد : با انجام اقدام های اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ، ۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی غیر مجاز کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهارداشت: حفظ امنیت روانی و اجتماعی شهروندان عزیز اولویت پلیس است و مجموعه انتظامی البرز با قاطعیت با حمل کنندگان سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارقان خودرو و لوازم خودرو با ۲۷ فقره سرقت در کرج

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز


رییس پلیس آگاهی البرزاز دستگیری سارق خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به ۲۷ فقره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو مزدا در بلوار بلال شهر کرج و کشف خودرو مسروقه در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص شد که یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای خودرو اقدام به سرقت خودرو کرده که با هماهنگی مقام قضائی این شخص در مخفیگاهش در شهر کرج دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۲ فقره سرقت خودرو و ۲۵ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده است.
شجاعی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
کشف کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی ۱۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در البرز

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز


رییس پلیس فتا البرز ، از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد، خبر داد.

سرهنگ" رسول جلیلیان" گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی، به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: افرادی ناشناس با راه اندازی یک کانال جعلی تلگرامی با عنوان "صیغه یابی" با شیوه متقلبانه اقدام به کلاهبرداری ۱۵۰ میلیون ریالی کرده اند.
وی افزود: بررسی های کارشناسی ماموران حکایت از این داشت که فرد کلاهبردار با عناوین مختلف از جمله حق معرفی و گواهی تضمین مالباخته را ۱۵ میلیون تومان سرکیسه کرده و با مسدود کردن حساب کاربری نامبرده را دست به سر کرده اند.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدام فنی و پلیسی، رد پایی از عامل کلاهبرداری در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه همدست و برادرش دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
جلیلیان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی اعتراف کرد با شیوه جعل مجوز پلیس امنیت و حوزه علمیه مبنی بر راه اندازی کانال تلگرامی کاربران اینترنتی را فریب داده و با شیوه های متقلبانه نزدیک به سه هزار نفر را سرکیسه کرده است.
وی با اشاره به شناسایی ۲۲ نفر از مالباختگان پرونده، افزود: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهمان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از یک ساعت در کرج

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در البرز


فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در محله حصارک پایین این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : در پی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و قدرت نمایی یکی از اوباش محله حصارک، ماموران کلانتری۱۶ کرج بلافاصله وارد عمل شده و در کمتر از یک ساعت موفق به دستگیری این اوباش مسلح شدند.
وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha