داداش‌زاده: نداشتن اردوی خارجی برای پرسپولیس مشکل‌ساز می‌شود/ دیگر تعصبی وجود ندارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه اساسی‌ترین مشکل پرسپولیس نداشتن اردوی خارجی است و هر سال که تیم می‌خواهد به اردوی خارجی برود با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شود و در نهایت مجبور می‌شود در تهران اردو بزنند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: معلوم است که بی‌ثباتی در پرسپولیس وجود دارد. همین الان هم هیچ تضمینی برای اینکه مدیران پرسپولیس تا پایان فصل در سمت خود باقی بماند وجود ندارد. البته رضا درویش به جز ۲ مسئله عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است. یحیی گل محمدی به مدیریت باشگاه لیست داده است و هیچ کدام از بازیکنان موردنظرش هنوز جذب نشده‌اند. گل محمدی هنوز ناراحت است که بازیکنان مدنظرش را جذب نکرده‌اند. الان تیم پرسپولیس نیاز مبرمی به یک دفاع چپ، یک دروازه‌بان و مهاجم دارد. البته این بازیکنانی که جذب شده‌اند می‌توانند به پرسپولیس در طول فصل کمک کنند.

وی درباره شرایط پرسپولیس در اولین بازی شروع فصل جدید مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: متاسفانه اساسی‌ترین مشکل پرسپولیس نرفتن به اردوی خارجی است. هر سال که تیم می‌خواهد به اردو برود با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شود و در نهایت در تهران اردو می‌زند. آلومینیوم اراک هم همیشه مقابل پرسپولیس خوب بازی کرده و شکست این تیم خیلی سخت است. به نظر من بازی اول برای هر تیمی مهم است چون تیمی که ببرد بازیکنانش به لحاظ روحی شارژ و آماده بازی بعدی می‌شوند. امیدوارم پرسپولیس بازی‌ به‌ بازی برنامه داشته باشد و بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برخی صحبت‌های هواداران و پیشکسوتان استقلال که معتقد هستند وزارت ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری می‌کند، پاسخ داد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. دو تیم به یک اندازه توجه می‌شوند. در پرسپولیس پولی که می‌آید اول برای مشکلات تیم هزینه می‌شود ولی در استقلال معلوم نیست پول‌ها کجا می‌رود. البته تاریخ نشان داده که مدیرعامل، سرمربی و بازیکن می‌آیند و می‌روند و فقط نام باشگاه و طرفداران می‌مانند. در استقلال بعضی از پیشکسوتان از تیمشان حمایت نمی‌کنند. ولی من یا سایر پیشکسوتان پرسپولیس زمانی که باشگاه در سخت‌ترین ین مشکلات قرار داشت از مدیریت و مربی حمایت کردیم.

داداش‌زاده در خصوص کیفیت پرسپولیس در مقایسه با فصل گذشته تصریح کرد: اظهارنظر در این خصوص زود است؛ چون ۲۰ درصد از تیم تغییر کرده و بازیکنان جدیدی آمده‌اند؛ اما نکته مهم، حفظ اسکلت تیم است. به نظر من نباید بازیکنان از لحاظ روحی درگیر مشکلات شوند و باشگاه باید به طور منظم مطالبات بازیکن‌ها را بدهد تا آنها دغدغه‌ای نداشته باشد.

وی درباره جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی دلش پیش تیم نباشد بهتر است برود. چون متاسفانه همه دنبال پول هستند و دیگر تعصبی وجود ندارد. الان هم برای برخی از هواداران تیم مشخص نیست که بازیکنی که در لیست مازاد گل محمدی قرار ندارد چرا باید برود. هر بازیکنی حق دارد پول بگیرد؛ اما این پول باید بر اساس ارزش بازیکن باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پاسخ داد: لیگ قهرمانان شرایط متفاوتی دارد. چون هر بازیکنی می‌خواهد بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد تا در فصل بعد لژیونر شود. امسال شرایط پرسپولیس در آسیا سخت است. چون هیچ‌وقت نمی‌توانیم امکانات باشگاه‌های ایرانی و عربی را مقایسه کنیم. امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند با آمادگی کامل وارد این مسابقات شود و بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha