بیش از ۲۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۲۴ هزار تردد در تعطیلات اخیر در مبادی ورودی و خروجی این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز شنبه در بازدید از محور اصلاندوز - کلیبر افزود: در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه امسال در مجموع بیش از ۲۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد.

وی با اشاره افزایش ۶۱ درصدی تردد در استان بیان کرد: در تعطیلاتی که به خاطر گرمای هوا اعلام شد ، شاهد افزایش چشمگیر تردد در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل اظهار کرد: بیشترین تردد در این مدت به ترتیب در محورهای اردبیل - سرچم، نیر - سراب، اصلاندوز - کلیبر و اردبیل - آستارا ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از جای جای کشور است در همه محورهای استان شاهد ترافیک و رشد تردد بودیم.

وثوقی هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و گفت: ۷۴ سامانه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان اردبیل فعال است.

وی از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در این ایام خبر داد و افزود: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگرپذیر متنوع در شمال ایران واقع شده و یکی از مقاصد اصلی گردشگران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha