۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85189726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهور در هلیلان هزینه شد

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از محل مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور در شهرستان هلیلان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش عیوضی روز شنبه در سومین نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور با شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که در این سفر میزبان رییس جمهور در شهرستان محروم هلیلان باشیم.

وی در ادامه افزود: تا به امروز در حوزه راه ها و گاز بیش از هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان هزینه شده است، اما هنوز در حوزه زیرساختی مشکلات زیادی داریم و امیدواریم در این سفر به حوزه زیرساختی این شهرستان توجه ویژه ای شود.

فرماندار هلیلان با اشاره به مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان، بیان داشت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از محل دور نخست سفر رییس جمهور در شهرستان هلیلان هزینه شده است.

فرماندار هلیلان احداث بیمارستان، بهره برداری از پمپاژ داجیوند، کهره، ۲بانده کردن جاده ترانزیتی شاهبداغ به پل سیمره، احداث سد جزمان و زیرساخت و مبلمان شهری را از مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: در شورای اداری در حضور رئیس جمهور و هیات دولت این مطالبات مطرح خواهد شد.

وی خواستار حضور حداکثری همه اقشار مردم در استقبال از رییس جمهور در مرکز استان شد و خاطرنشان کرد : با توجه به حضور یکی از نمایندگان دولت در شهرستان هلیلان تلاش خواهیم کرد از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

شهرستان ۱۵ هزار نفری هلیلان دارای ۶۳ روستا است و سال ۹۸ با مصوبه هیات دولت از چرداول جدا و به شهرستان تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha