۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85189777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیاز یادمان ها و باغ موزه دفاع مقدس ایلام به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

ایلام - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز یادمان ها و باغ موزه دفاع مقدس ایلام برای دور دوم سفر رییس جمهور برآورد شده است.

سرهنگ محمدحسین فولادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار برای تکمیل یادمان شهدای گمنام، یادمان های راهیان نور ملی و باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در دور اول سفر رییس جمهور باغ موزه و یادمان های دفاع مقدس استان مغفول ماند اما برای دور دوم سفر نیازسنجی های استان در این حوزه احصا شده است.

فولادی ادامه داد: تکمیل، توسعه و الحاقات جدید باغ موزه دفاع مقدس استان حداقل به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی در مورد یادمان های راهیان نور هم یادآور شد: استان ایلام دارای هفت یادمان ملی است که استان ایلام مدیریت چهار یادمان را بر عهده دارد و برای تکمیل این یادمان ها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برآورد شده است.

به گفته فولادی استان ایلام ۴۸ یادمان شهدای گمنام دارد که از این تعداد ۳۲ مورد تکمیل و برای ۱۶ یادمان دیگر هم ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام تاکید کرد: در صورت تحقق کامل مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی، تمام این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha