۵۶ مورد تغییرات در انتخابات امسال رخ داده است

اردبیل- ایرنا- رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان خلخال گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی امسال ۵۶ مورد تغییرات در ساختار انتخابات و نحوه برگزاری آن صورت گرفته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، حجت الاسلام یوسف ابراهیمی در نشست توجیهی اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خلخال اظهار کرد: امسال و برای نخستین بار مرحله پیش ثبت نام از داوطلبین و نامزدهای این دوره از انتخابات شورای اسلامی به این انتخابات اضافه شده و بر این اساس مرحله پیش ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد ماه امسال آغاز و به مدت یک هفته انجام خواهد گرفت.

رئیس دفتر نظارت بر بازرسی بر انتخابات شهرستان خلخال گفت: تنها داوطلبانی حق شرکت و ثبت نام در مرحله اصلی که مهر ماه برگزار می‌شود را خواهند داشت که در مرحله پیش ثبت‌نام یعنی از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد ماه ثبت نام کرده باشند.

وی گفت: مرحله پیش نام داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه طراحی شده انجام می‌شود و داوطلبان در مدت یاد شده نسبت به بارگذاری مدارک خود در این سامانه اقدام می‌کنند.

رئیس دفتر نظارت بر بازرسی بر انتخابات شهرستان خلخال اضافه کرد: پس از پایان مهلت پیش ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه، این مدارک از طریق دفتر نظارت و بازرسی بررسی و نسبت به رفع نواقص آن تا زمان مرحله اصلی ثبت نام که در پاییز امسال صورت خواهد گرفت، اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دو رویداد مهم سال جاری کشور محسوب می‌شود، امانتداری ، حفظ بی‌طرفی و تلاش برای مأیوس کردن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از وظایف بسیار مهم ناظرین دفتر نظارت بر انتخابات عنوان کرد.

ابراهیمی گفت: پس از ناکام شدن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از کمرنگ کردن حضور مردم در آیین‌های عزاداری امام حسین (ع)، تمامی تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم از انتخابات ،سیاه نمایی، ناامید کردن و تلاش برای حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات است که هم ناظرین هم مجریان و هم مردم باید مراقب دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha