والیبال قهرمانی آسیا؛ ژاپن با تیم اصلی می‌آید/ خبری از بهانه پرواز اکونومی نیست

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ژاپن که در لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت با همه ستاره‌های خود راهی ایران خواهد شد تا در قهرمانی اسیا شرکت کند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از بیست و هشتم مرداد سال جاری به میزبان ایران و در شهر ارومیه برگزار خواهد شد. با توجه به حواشی رخ داده پیرامون نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها، موفقیت در قهرمانی آسیا برای این تیم بسیار واجب و ضروری است؛ هر چند نمی‌توان این قهرمانی را قطعی و تضمین شده قلمداد کرد چرا که تیم ژاپن با تمامی نفرات اصلی خود به ایران خواهد آمد.

ژاپنی‌ها که در لیگ ملت‌ها عملکرد خارق‌العاده‌ای داشتند مصمم هستند در قهرمانی آسیا هم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند. این رقابت‌ها در رنکینگ جهانی هم تاثیر بسیار زیادی دارد و به همین دلیل از همین حالا می‌توان رقابت سختی را بین ایران و ژاپن پیش‌بینی کرد.

شاگردان عطایی بر خلاف لیگ ملت‌ها با تمام قوا و با حضور میلاد عبادی‌پور که در لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی نکرده بود در قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد. از طرفی با توجه به برگزاری این رقابت‌ها در ایران ملی‌پوشان والیبال ایران بهانه‌هایی همچون پرواز اکونومی ندارند.

در دوره پیشین قهرمانی آسیا ژاپن در حالی در فینال این رقابت‌ها به ایران باخت که از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد. باید دید شاگردان عطایی برای دومین بار پیاپی می‌توانند ژاپن را در فینال آسیا مغلوب کنند یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha