مشکلات استخر بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه بزودی برطرف می‌شود
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به مطالبه ایثارگران و خانواده شهدا در خصوص بازگشایی دوباره استخر این نهاد، گفت: مشکلات استخر بنیاد شهید کرمانشاه تا ۷۵ درصد برطرف شده و بزودی حتی المقدور تا یک ماه دیگر دوباره بازگشایی خواهد شد.

«خسرو شهیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزد: استخر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از نظر ساختار اداری جزو بنیاد شهید است اما از نظر اجرا وابسته به شرکت ایثار است و بنیاد شهید فقط می تواند در جلسات شورای آن شرکت و به مرکز گزارش مشکلات بدهد و اختیار دیگری ندارد.

وی در ادامه توضیح داد: استخر بنیاد شهید کرمانشاه در سالهای گذشته در قالب برون سپاری به افرادی که فقط به دنبال کسب درآمد و بدون هزینه‌کِرد برای نگهداری آن سپرده شده بود، به همین خاطر خسارت و تخریب زیاد و سنگینی به استخر وارد شده است.

شهیدی بیان داشت: اکنون تا ۷۵ درصد مشکلات این استخر حل شده و تلاش می کنیم تا یک ماه آینده دوباره بازگشایی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: سالن‌های ورزشی، مهمانسرای زیتون، رستوران مجموعه فرهنگی ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در حال فعالیت است و بزودی سالن رستوران آن نیز برون سپاری می شود.

استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید دارد

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۵۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha