مقانلو: یونیورسیاد آزمون مهمی برای تکواندو بود/ راضی هستم اما نقاط ضعف باید مرتفع شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو ایران که هدایت تیم دانشجویان را نیز بر عهده دارد، گفت: یونیورسیاد چنگدو آزمون مهمی برای ما بود که خوشبختانه به اهدافمان در آن دست یافتیم.

بیژن مقانلو در خصوص عملکرد شاگردانش در یونیورسیاد چنگدو، بیان کرد: این مسابقات دارای اهمیت بالایی است و اکثر قهرمانان مطرح جهان و المپیک در آن به میدان رفتند.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند و به مدال‌های رنگارنگی دست یافتند. آنها با تمام وجود در شیاپچانگ به میدان رفتند و بسیار خوشحالم که هم موجب شادی مردم و اهالی ورزش شده و هم توانستند امتیازات خوبی را برای رنکینگ جمع‌آوری کنند.

سرمربی تیم دانشجویان ایران، بیان کرد: مسابقات مهم و متعددی پیش‌رو داریم که با توجه به کمبود زمان، باید نقاط قوت بازیکنان را بیش از گذشته تقویت کنیم و همچنین ضعف‌های آنها را برطرف سازیم.

وی در مورد اتفاقات عجیبی که برای آرین سلیمی در فینال وزن منهای ۸۷ و در مبارزه برابر نماینده میزبان رخ داد تا مدال طلای او به نقره تبدیل شود، توضیح داد: او در فینال تمام تلاش را به کار گرفت اما داوران در اتفاقی نادر، چهار بار امتیازی‌های او را پاک کردند و با اخطارهایی که می دادند ما را شگفت زده کردند.

مقانلو گفت: سلیمی تا ثانیه های آخر جنگید که واقعا از او تشکر می کنم اما برخی از موارد واقعا دست ما نیست.

مقانلو: یونیورسیاد آزمون مهمی بود/ راضی هستم اما نقاط ضعف باید مرتفع شود

سرمربی تیم دانشجویان ایران در خصوص نایب قهرمانی تیمش در بخش تیمی، تصریح کرد: چهار روز مسابقات خوبی را پشت سرگذاشتیم و فقط برای اینکه بتوانیم تعداد مدال های کاروان ایران را افزایش دهیم در بخش تیمی حضور یافتیم.

وی ادامه داد: تعدادی از تکواندوکاران در این مسابقات آسیب دیدند به خصوص در دیدار دوم بخش تیمی که آرین سلیمی دچار آسیب دیدگی شد و ما در مسابقه سوم نتوانستیم تمرکز کافی داشته باشیم.

مقانلو افزود: در دیدار فینال آرین سلیمی با اینکه از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی بود اما وارد زمین شد و این برای ما بسیار ارزشمند بود.

مقانلو خاطر نشان کرد: از عملکرد کلی تیم رضایت دارم اما نقاط ضعفی داریم که باید آن ها را بر طرف سازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha